Kroz godine kontinuiranog rasta i razvoja poslovne aktivnosti kompanije, neminovno su se dešavale promene u poslovnom okruženju, promene u procenjenom potencijalu tržišta, njegovoj segmentiranosti, stepenu likvidnosti, nivou tehnologije, primeni novih trendova i dizajnerskih pravaca, kvalitetu servisa.

Imajući u vidu okolnosti, menadžment kompanije je usmeravao odluke u pravcu diversifikacije celokupnog poslovanja sa krajnjim ciljem redistribucije visokih rizika. U tom smislu formirane su posebne poslovne jedinice koje su funkcionalno razdvojene, nazivamo ih Disributivni Centri, a partikularno svaki od njih nudi tržištu podjenako izdiferenciran output:

U svakom od DC postoji:

  1. Proizvodnja, trgovina, usluge
  2. Sve vrste pločastih materijala, kant trake i lepkovi, okov za nameštaj
  3. Veleprodaja, maloprodaja, uskoro i web prodaja
  4. Uvoz, izvoz, domaće transakcije
  5. Repromaterijal, poluproizvod, gotov proizvod

Ovakav pravac razvoja determinisan je i željom da se maksimizuje kvalitet servisa koji nudimo klijentima, sa krajnjim ciljem plasmana: BILO KOJI ARTIKAL IZ ASORTIMANA, U ROKU 48H, U BILO KOJU TAČKU NACIONALNOG TRŽIŠTA. Zbog toga je i planirana regionalna lociranost DC:

  1. Ivanjica
  2. Kragujevac
  3. Beograd
null

Distributivni Centar Ivanjica

null

Distributivni Centar Nova Pazova

null

Distributivni Centar Tis-Jelovica

null

Izložbeni Prostor - MP Ivanjica

null

Izložbeni Prostor - MP Pazova